כושר גופני בחורף הישראלי

לאט לאט מגיע לו החורף ומתדפק על דלתות ביתנו. מתחיל להיות קריר בערבים וזה מוציא לנו את החשק מלעשות הליכה או ריצה כמו שהיינו רגילים בקיץ. אז מה עושים?

מתחילים לעשות כושר בבית. אפשר לבצע פעילות אירובית בבית כמו; קפיצה בדלגית, פעילות אירובית מול הטלוויזיה, ריצה על ההליכון ועוד. ניתן גם לבצע פעילות של עיצוב וחיטוב כמו תרגילים על כדור פיטבול או על כדור בוסו, לבצע תרגילים בעזרת גומיה או משקוליות, לבצע תרגילי חיטוב מול הטלוויזיה ועוד.

הבעיה העיקרית היא שפשוט לא בא לכם. אין לכם מוטיבציה, החורף מדכא אתכם וגורם לכם לחוש עייפים וחלשים כל היום. אז לא עוד. השאלה הנשאלת היא כיצד לצאת מהמצב הזה ולחזור להיות בכושר כמו שהיינו בקיץ. התשובה היא בכלל לא להיכנס למצב כזה אלא לשכור מאמן כושר אישי.

אתם בטח שואלים את עצמכם מה הקשר בין מאמן כושר אישי לספורט בחורף. מאמן כושר אישי יעלה לכם את המוטיבציה ואת המורל מה שייתן לכם סיבה לקום מהספה בסלון ולהתחיל לעשות ספורט. כמו כן המחויבות למישהו ועניין התשלום יחייבו אתכם להיפגש עם מאמן הכושר האישי ולבצע ספורט. בנוסף, לרובנו הגדול אין את המכשירים הללו כמו גומיות, משקוליות ועוד ורובנו המוחלט לא יודע כיצד לבצע פעילות אירובית לבד- לעומת זאת למאמן כושר אישי יש את כל הציוד הזה ובכל אימון שהוא יקבע אתכם הוא יביא את הציוד הזה וביחד תתאמנו.

אז למה להתעצל? למה להשמין? למה להרוס את כל מה שהשגנו בקיץ בגלל החורף? לכן אני ממליצה לכם, אנשים יקרים, אל תזניחו ותקפחו את עצמכם. בחרו לכם מאמן כושר אישי והמשיכו לשמור על אורח החיים הבריא שלכם.

Advertisements

אימון כושר אישי- מונע פציעות

אתם מתאמנים על בסיס קבוע בחדר כושר ונוטים להיפצע על ידי דלקות, שברי מאמץ, השרירים נתפסים ועוד. אתם מתעצבנים כל פעם מחדש מכיוון שזה פוגע לכם באפשרות להתאמן. אתם בטח שואלים את עצמכם כיצד אני יכול למנוע את הפציעות הללו?

התשובה היא באמצעות אימון כושר אישי. עם מאמן כושר שיבצע איתכם את האימון כושר האישי אתם תתאמנו ביחד רק שניכם והמאמן ישים דגש על התנועות שלכם ויכוון אתכם לבצע את התרגילים בצורה הנכונה והטובה ביותר שתהיה אפקטיבית ותמנע מהגוף שלכם להיפצע.

דוגמא אחת היא היתפסות השרירים שלכם. כאשר אתם מבצעים פעילות ללא חימום אז החמצן לא מגיע לשריר שלכם ונוצרת חומצת חלב אשר בפועל כואבת מאוד. על מנת למנוע מצב זה המאמן באימון הכושר האישי יבצע אתכם חימום אשר יתאים לאימון שלכם.

דוגמא נוספת היא הדלקות אשר נוצרות בגידים. דלקת בגיד נובעת מפעילות אשר חוזרת ונשנית כל פעם מחדש כאשר הגוף לא מוכן לכך (כמו למשל בריצה- נוצרת דלקת עקב אכילס). על מנת למנוע את הדלקת בגיד עלינו להכין את הגוף ולבצע תרגילים של גמישות בגידים השונים בגוף ולהאריך את הגידים הללו. באימון כושר אישי מבצעים תרגילים שונים שנועדו במיוחד למנוע את הדלקת הזו אשר כואבת כל כך ומשתקת אותנו.

פגיעה במפרקים היא עוד דוגמא אשר מופיעה אצל כל מי שרץ בחדר הכושר. הריצה פוגעת בברכיים וכתוצאה מכך אנחנו סובלים מכאבי ברכיים. השילוב של חימום נכון, הארכת הגידים ועבודה על גמישות ימנעו את הפגיעה במפרקים כמו בברך.

בקיצור חברים, ממליצה לכם בחום לבצע אימון כושר אישי אשר ישמור עליכם מלהיפצע במהלך אימון הכושר הגופני שלכם.

 

 

אימון כושר אישי לילדים

הנה חלף לו החופש הגדול והילדים חזרו ללמוד בבית הספר. אחר הצהריים כאשר מגיעה השעה לבצע את שיעורי הבית הילדים לא מצליחים להתרכז. כמו כן מכיוון שהילדים התרגלו ללכת לישון מאוחר בחופש הגדול אתם דואגים שהם לא יצליחו להירדם בלילה. אתם מתחילים לדאוג ומתעצבנים. הפתרון המושלם הוא- אימון כושר אישי לילד שלכם- ככה הילד שלכם יוציא את האנרגיות שלו- וככה המוח יוכל להתרכז והילד יתעייף יותר מוקדם ולכן ילך לישון בשעה מוקדמת.

אימון כושר אישי לילדים זו תופעה שהחלה להתפתח בשנים האחרונות. יותר ויותר מאמני כושר בוחרים להתמחות בילדים ובני נוער. הסיבה הנעוצה לכך היא שבעידן שלנו, בו הטכנולוגיה שולטת הילדים לא מפעילים את הגוף שלהם כמעט בכלל מלבד ללכת למחשב או למטבח. לכן הגיע הזמן לעשות שינוי ולא לתת לטכנולוגיה להשתלט לנו על החיים.

אימון כושר אישי מתבצע באמצעות מאמן הכושר האישי אשר מתאים את תוכנית האימונים ליכולותיו של הילד ולגילו של הילד. מכיוון שהגוף של הילדים מתפתח כל הזמן- על המאמן להכיר ביכולותיו ובחולשותיו של הילד מבחינה פיזית ולחזק אותם. לדוגמא, ילדים צעירים בגילאים 6-10 זקוקים לשיפור היכולות המוטוריות שלהם- לכן המאמן ייתן דגש לכך באימון הכושר האישי של אותו ילד. לאחר שהמאמן כושר האישי בוחן את הגיל של הילד, היכולות והחסרונות שלו והרצונות של הילד- הוא בונה תוכנית אימונים מושלמת.

כל מה שנותר לכם, להורים, לעשות הוא לקחת את ילדיכם לאימון כושר אישי אשר לא רק יגרום לעייפות אצל ילדיכם אלא יגרום לו להתרכז- וזה למעשה יקל גם עליכם. ישנם מאמני כושר רבים בשוק אז השכילו לבחור את אלו אשר מתמחים בילדים ואת אלו אשר בעלי ניסיון בתחום.

אנטיאייג’ינג באמצעות מאמן כושר אישי

אתם חשים שאתם מזדקנים, אתם חשים שהיכולות הגופניות שלכם הן כבר לא מה שהיו פעם ואתם מרגישים שהשרירים שלכם קפואים. הגיע הזמן לעשות אימון עם מאמן כושר אישי. אתם בטח שואלים את עצמכם מה הקשר בין אנטיאייג’ינג (מניעת הזדקנות) לבין מאמן כושר אישי- אז להלן התשובות:

כל מאמן כושר אישי עובר התמחות כלשהי. ישנם מאמני כושר אשר מתמחים בנשים בהיריון, ישנם מאמני כושר אשר מתמחים בילדים וישנם מאמני כושר אשר מתמחים באנטיאייג’ינג. מאמן כושר אישי אשר מתמחה באנטיאייג’ינג מעביר אימון מיוחד אשר במהלכו האימון אתם למעשה מחזקים את אותם שרירים חלשים ועייפים ומחזירים אותם למצב האולטימטיבי- כמו שהייתם צעירים. כמו כן, מאמן הכושר האישי שלכם יעבוד איתכם על סיבולת לב הריאה שלכם- בהתחלה זה יהיה מעט קשה במידה ולא התאמנתם בתקופה האחרונה אבל לאט לאט הולכים ומשתפרים. פיתוח השרירים ואימון על סיבולת לב הריאה שלכם- יסייעו לגוף שלכם להתחזק ולמנוע את ההזדקנות שלו.

לאימון עם מאמן כושר אישי ישנם יתרונות רבים כמו: הפחתת סיכון למחלות לב וסרטן, מונע סוכרת, הקלה על תהליך ההזקנות, שיפור המצב רוח ועוד. היתרונות הפיזיים והנפשיים באימון עם מאמן כושר אישי הם בהחלט שווים את המאמץ במהלך האימון. חשוב שבאמת תתאמנו עם מאמן כושר אישי אשר מתמחה באנטיאייג’ינג- מכיוון שהוא יסייע לכם במהלך כל האימונים ויעזור לכם לעבור את השינוי הגופני והנפשי.

אומנם קשה לקבל את ההחלטה לחזור לעשות ספורט ובאמת לבצע את הפעילות הספורטיבית אבל בשביל זה יש את מאמן הכושר האישי ששם בשביל לתמוך ולדרבן אותך לצעוד עוד צעד ועוד צעד בדרך אל המטרה- שהיא מניעת ההזדקנות של הגוף שלכם באמצעות ספורט.